SCREAMING NOTE
Hari ini...
Wednesday, July 20, 2011 | 7:07 AM | 0 comments
Hai u all..Penat sangat hari nih.Baru jer balik dari Tampin.Mule2 gi hospital ade medical check up.Pastu makcik gi shoping.Aku pon join skali.Taapi siyez aq mang btol2 xlarat tapi pakse diri jugak.Shoping punye psal.Hihi..Aku tak cakap dengan Udin pon aku nak keluar.Lagi pon die sibuk hari nih.Malas nak kacau die.Kate nye nak mecej kul 9 tapi ni nak dekat kul 10 dah.Tak der pon mecej die.Hmmm...mgkin die sibuk lgi.Tunggu jelah.Bosan lah..Tadi aku tak datang skolah pon.Tak sihat plak.Esok tak tahu lah nak datang ke tak.Cam tak larat jer.Da lah nak pekse ni.Nnti aku tertggal plak.Mane udin nih..Tak mecej pon.Ouh!Lupe plak...tadi mase singgah kedai makan..Ada sorang mamat nih asik pandang aku makan.Pastu senyum2.Siyez ar....aku paling tak suke orang pandang aku makan.Dri aku ade selera nak makn...langsung Xder!!!!Benci2!Spoil mud jer.Hmmm..gi pon aku mang xder mud hari nih.Tak tahu lah kenape..Mungkin aku tak sihat kot.Aku asik nak marah jer.Kenape lah dengan aku nih..Sakit ker???Pening3..............................
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com