SCREAMING NOTE
I can't believe it!
Friday, July 22, 2011 | 12:46 AM | 0 comments
Ad something yg jadik kt aku.Tapi aku tetap x percye!Hari SELASA_9:21 p.m,satu mecej sampai......

*****
19-Jul-2011  9:21 pm

A'kum......fana ad
pkwe x?**** nk
couple blik oleh
x?bosan lh.............

Aku bgaikn xpercye..Tapi aku dpat rase kan tu bkan nye die.Tak mungkin orang yg dah benci kat aku selame dua tahun akn mintak kpel blik dengan aku kecuali die tu memg dah giler.Aku rase tu semua rancangan awex die tok pancing aku.Mybe die nak tgok aku masih sayang kan ***** or tak..Tapi die silap besar.Memang aku xpernah benci ***** tapi aku tak kan terima die.Aku dah tak der ape2 perasaan pon kat die tu wlaupun sebesar kuman!!!!!Aku blas mecej turh.Aku ckap.."jangan bergrau xklakar lgsung....."Die still ckp die serius.Aku bg nombor kat Udin coz aku da tak tahan dah dengan pangai diowang turh!Asik ganggu hidup aku jer.Biler Udin call nom 2.Die tak angkat pon.So...dari situ aku buat kputusan yang itu bukan *****.Itu awex die.Tapi aku tak der bukti.Klau aku ad bukti aku ley gi serang jer die turh!Ish geram btol aku!!!!pe lagi yang die nak dari aku?Aku tak nak pun pakwe die turh.Aku da ader pkwe la wey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hmmm...tapi3...kenape ***** pndang aku cm tu.Menakotkan...Aku xsuke la...Tak aman btol idop kt skolah tu.Tak pe2..taon dpan die da xder da.ALHAMDULILLAH!
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com