SCREAMING NOTE
Miss you so much....
Saturday, July 23, 2011 | 7:30 AM | 0 comments
Hmmm..tak tahulah nape terasa rindu sangat kt die malam ni.Tengah duduk2 dekat luar sorang tibe2 jer teringat kat die.Malam nih die sibuk sangat.Actually..dari petang tadi rase cam nih.Bab turh aku cam tak der mud jer ari nih.Ape nak wat nih?Bosan sangat2 dok sorang2 macam nih.Hmm..ni lah keje aku bile bosan,dok lua,dengar lagu n lyan fb.B.....rindulah...Ble nak balik nih.Hney tunggu nih.Hmmm...b tak nak mecej ke malam nih?Ape lah aku merepek nih.Pening pale otak aku!Baik off jer fon nih.Bosan sangat.Nak kua xder mud plak.Penat lah hari nih.Tadi pagi sampai la petang da kua dengan member2.Seronok la jugak tapi aku tak la happy sangat.Tak tahu lah kenape.Tadi tengok bola plak 2.Lagi lah aku tension.Bukak fb bosan plak turh.Yg sonok pon biler Udin on9 skali.Itu pon kdang2 aku chat sorang2 jugak.Die main game.Hmm..biasalah tu.Bialah die.Die pon nak bebas n bernafas.Tak kan lah asik nak mesej dengan aku jer kan.Lagi pon die mesej dengan aku pun asik kene marah dengan aku jer.Kesian die.Ape lah aku nih.Jahat sangat.Selalu sangat pakse die.Die macam tak hapy jer.Biler lah dapat jumpe nan die..hmmmmmmmmmm..................................
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com