SCREAMING NOTE
Saat Hati Mula Bercelaru...
Monday, July 25, 2011 | 8:08 AM | 0 comments
Terasa masa turh kejap jer dah berlalu.Aku dengan die pon dah setahun lebih.Walaupon hubungan kitorang tak lama tapi dalam masa tu dah banyak bende yang dah jadi kat kitorang.Aku belum pernah lagi jumpe die.Mungkin tak lama lagi.Mesti korang tertanya2 kan macam mane aku boleh kenal dengan die sedangkan kitorang jaoh sangat.Kitorang mule kenal dalam 'Speesh'.Mule2 turh kitorang mesej dalam tu jer.Die cakap nama die Khai and umor die 17 tahon.Tak lama lepas turh die mintak num phone aku.Aku bagi je lah.Kebetulan masa turh aku baru jer lepas clash dengan pakwe lama and bosan sangat2.Lepas die dapat jer num aku,die terus jer call aku.Masa first time kitorang cakap dalam phone turh aku rase kekok sangat.Rasa malu pun ade.Hihi.Hmmm..best jugak suare die.Kalau fikir2 balik rasa kelakar pon ader.Sejak hari tu lah kitorang mule rapat and selalu mesej.Tak lame tu die buat pengakuan yang nama sebenar die DANIEL.Aku tak kesah lah.Lagipun kitorang baru jer kenal mase turh.Masa turh aku baru form 3.Aku kenal dengan die nak dekat bulan satu masa tahun 2010.Kitorang couple masa bulan 2 tahun 2010.Mule2 turh aku rase main2 jer.Tapi tak lame lepas turh aku dah mule sayang kan die.Sedar tak sedar kejap jer dah masuk bulan puase and lepas turh dah Raya.Dalam mase tu jugaklah dah macam2 yang kitorang lalui.Kitorang bergaduh....macam2 lagi lah tapi sweet lah.Tak lame lepas tu,aku pun PMR.Die banyak bagi semangat kat aku mase turh.Die baik sangat2.Aku paling tak suke subjek Geografi.Mase time exam tu jugak lah aku bergaduh dengan die.Sedih sangat mase tu taw.Satu malam aku tak tidur pujuk die.Aku langsung tak study malam turh.Hmmm...esok nya tu aku tertidur time exam.Aku pun tak tahu ape yang aku jawab mase turh.Balik dari exam turh kitorang berbaik balik.Happy nya terkate mase tu.Huhu.Aku pun dah lupe kitorang gaduh sebab ape mase turh.Tapi tak pelah.Bende dah lepas.Tak lame lepas tu plak die amik SPM.Ade gak kitorang bergaduh.Kesian sangat dekat die.Aku selalu sangat wat die tertekan.Satu malam aku pujuk die.Aku takut ganggu die nak exam.Macam biase esok nye tu kitorang berbaik balik.Macam tu lah hari2 kitorang.Tapi tak de lah selalu kitorang gadoh.Mase hubungan kitorang dah cukup setahun,ade something yang jadi.Aku terjumpe fb yang sebijik muke macam die and ade relationship.Korang mesti dapat bayangkan ape yang aku rase masa tu kan.Tapi aku diam....Bile aku dah tak boleh nak pendam lagi semua tu aku mule tanye die tapi die cakp TAK TAHU.Tapi tak lame lepas tu die terus terang yang dak tu ex die je.Hmmm...sejak tu aku tak pernah ungkit lagi.Sejak hari tu lah semua nye dah berubah termasuklah die.Rase sedih sangat mase tu.Tak tahu nak buat ape.Aku kecewa sangat.....Tak lame lepas tu semua nya dah terjawab.Mase tu die kene oprate.Lepas ape yang dah jadi aku tak pernah benci die.Seminggu aku tak dapt mesej dengan die.Kalau dapat pun sekejap je.Mase tu rindu sangat dekat die.Selepas tu semua nya betul2 berubah.Die mule marah2.Sebulan aku tak dapt dengar suare die.Die tak pegang phone lagi.Die kate kakak die pegang tapi aku masih tunggu die.Tiap malam aku tak tidur.Makan aku tak teratur.Belajar pun aku abaikan.Bile aku dah tak tahan aku mesej die and menyamar sbagai kawan die.Memang btul ape yang aku sangke.Dia dah bosan dengan aku.Hari tu jugak lah die mintak putus.Aku rase mase tu hidup aku betul2 dah xder makne lagi.Sampai kan aku selalu buat bende yang bodoh.Aku tnye die sama ade die sayang kan aku atau x.Die cakp...............die sayangkan aku sebagai seorang kawan.......:-(.Sedih sangat2.Tapi aku tak salahkan die.Mungkin die buat ni semua ade sebab.Aku tak boleh lepas kan die.Tapi.....................keajaiban tu bleh jadi biler2 mase.Aku couple dengan die balik.Die pon dah terus terang siape die sebenarnye.Die lah Udin yang aku kenal sekarang.Walaupun ssah nak lupekan semua ni.Tapi aku dah maafkan die.Dan soal siape sebenarnye die...biarlah aku sorang jer yang tahu.Mgkin bagi orang lain die tak baik tapi bagi aku dielah lelaki yang paling baik yang pernah aku kenal.Aku anggap ape yang berlaku nih dugaan dalam hidup aku.Die pon dah berubah.Aku akan cube buat die happy selagi aku mampu.Wlaupun kadng2 aku gagal tapi sekurang2 nya aku dah cube.Tu saje yang aku nak luahkan.Banyak lagi yang berlaku tapi aku rase ni sajer yang ptut aku luahkan.Yang lain tu biarlah jadi rahsie aku dan die.Walaupun dah banyak yang dah jadi tapi sayang aku kat die tetap sama macam dulu.Tak pernah berubah.........sampai lah hari ni...
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com