SCREAMING NOTE
Aku berundur....
Saturday, August 6, 2011 | 9:41 PM | 0 comments
 Bisakah dia mencintai mu
Bisakah aku mencintai mu
Bisakah dia memiliki mu
Bisakah aku memiliki mu
Mungkin dia yang terbaik untuk mu
Kini aku harus berundur
Lebih baik kau pergi pada nya
Lebih baik kau memilih dia
Jangan pernah kau hiraukan diri ku
Lebih baik kau pergi pada nya 
Lebih baik kau memilih dia
Pergilah kau pada nya
Aku rela
Tapi tah mengapa aku sedia
Berundur dan merelakan dia
Aku cuba dan cuba bertahan untuk mu
Walau ia menyakiti aku
Bertahan untuk mu
Lebih baik kau pergi pada nya
Lebih baik kau memilih dia
Jangan pernah kau hiraukan hati ku
Lebih baik kau pergi pada nya
Lebih baik kau memilih dia
Jangan pernah kau hiraukan hati ku
Lebih baik kau pergi pada nya
Lebih baik kau memilih dia
Aku rela........


Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com