SCREAMING NOTE
I was shocked!!!!
Saturday, August 6, 2011 | 5:08 AM | 0 comments
Tadi...bukak fb die.Tadi petang die ade on9 tapi tak ckp dengan aku pon.Hmmm...aku tak marah.Tapi bgi twu lah.Aku tnye die..tadi petang die on9 ker n die ckp a,ar..slah ke.Aq ckp lah len kli lau on9 xyh ckp dgn aku lagi.Die mntk maaf.Sbnarnye die xperlu mntak mff pon.Die bkn wat slh pon.Pas2 die ckp nk mndi...aku ckp pegi lah.Tibe2 stu mesej yg btol2 wt aq trkjut....


sayang..
06-Aug-2011  7:19 pm

Hmm.. .g0k dri 2
dlu.bye


Aq terkejut sangt die ckp mcm 2.Aq xtwu nk ckp ape.Aq just forward balik mesej 2 kt die.Xpe lah.Aku tak mrah.Memang salah aku.Aku patut tgok diri aku dlu sbelom tegur die.Padan lah dengan aku.Sedih nye......tak thu knpe.Aku on9 pon kdang2 tak bagi thu die.Aku tak layak nak marah die.Ape lah aku ni bodoh sangat!!!Aku macam ni mybe bab aku jeles..die on9 asik add pompuan jer.Eeeeeeee!!!!!!bdohnye aku cemburu buta.Aku ptut mntak mff tpi tak thu nak ckap mcm mne.Aku tkot die marah aku lgi mcm dlu.Hmmmmmm......b..hney mntak maaf.Eeee!!!!!bdoh lagi!Wat pe aku mintak maaf kat sini bukan nye die twu pon.Pas ni xnak tegur die lgi.Dari dlu smpai skrg aku asik wat masalah jer.Teruk sangat ker aku ni???????Memang teruk pon.Ari nie nak tggu die... :-(.Rindu sngat.......Nak anta mesej ke xnk?Hmmmm...xtwu!!!!

Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com