SCREAMING NOTE
Malam sepi tanpa DIA...
Sunday, August 7, 2011 | 10:04 AM | 0 comments
Masih tggu mesej dari die.Aku cube call tapi tak berjawab.Die sibuk ker?..atau.....die dah tidow?Aku tak tahu.Macam2 soalan yang timbul dalam kepala aku.Semua nye soalan tentang die.Kenape aku tak boleh nak hidup tanpe die.Dah dua hari aku gadoh dengan die.Hmmm..rindu sangat kat die.Mule dari aku tegur die.Aku dah crite kat post sebelom ni.Aku tak tahu kenape aku masih tak berhenti menangis.Ape yang aku fikir?Malam tadi mase aku ngis.Die tibe2 kate nak call tapi aku tolak.Die nak jugak..sampai lah aku bgi.Lame aku tggu..tpi die tertidow.Mule2 aku bagi die tidow.Tapi tak lame lepas turh aku tak tahan lagi.Aku nak die ade kat sisi aku.Aku betul2 kecewa mase 2.Aku pakse die bangun.Die bangun tapi....keadaan jdi bertmbah buruk.Malam tu aku cube bkak fb die tapi die dah tukar pasword die.Aku kecewa sangat2.Malam tu aku tnye die kenape die buat macam tu.Sbelom die jawab soalan aku tu aku harap sangat jawapan die tak mengecewakan aku.Jawapan die......die tak suke aku usik fb die.x_x....Sdih nye aku tak terkate.Aku tak sangke orang yang aku syang tak percyekan aku.Mungkin aku terlalu kong2 die.Lagi pun aku memng xder hak nak cmpor urusan die.Mulai malam tu aku nekad aku tak nak bukak fb lagi.Dah tak de ape2 makne lagi sume tu bagi aku.Aku benci fb!!!!!!!!!Dengan sendiri nye air mate aku mengalir.Aku tak nak menangis tapi aku tak boleh tahan.Malam tu die nangis tapi die tak nak mengaku.Aku terok sngat sampai wat die nangis.Maaf kan hney b............Pagi esok nye die kejut aku.Rase hapy sangat tapi tak lame lepas tu kitorang mule gadoh balik.Sume nye salah aku.Aku ade call die petang tu.Walaupon kredit aku tnggl skit tpi aku tetap nak call.Aku betul2 rindu kat die.Aku ade pggl die..B............tapi aku diam.Tibe2 air mate aku kelua.Aku tahan suare aku.Aku tak nak die tahu aku nangis.Aku panggil die sebab aku nak cakap aku rindukan die tapi soaln lain yang kelua dari mulut aku.Aku tak tahu kenape..Petang tu aku bia kan die sorang2 sedangkan aku tak nak jaoh dengan die.Aku tggu mesej die smpailah sekarang.B....ape pon yang jadi hney nak b tahu yang hney betul2 sayang kan b..............miss u sayang............:'(
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com