SCREAMING NOTE
Saya kenal SAYANG saya....
Monday, August 1, 2011 | 6:31 AM | 0 comments
xde pic len nk tepek kt sni...tepek jela pic nih haha


Attention!Hihi..tak lah penting sangat tapi penting bagi aku.Dia selalu tnye aku.."Honey...sayang b x?"...mestilah aku syg die.Syang sgt2 taw!Die ade tnye..."Honey tak bosan dengan b ker?","Honey...mesti tak suke kan dengan prangai b yang suke marah2?"............die tnye aku 150 juta kali pon aq tetap jawab tak...tak...tak...tak...tak...DAN tak.Sayang.........mungkin keras bile bersuare tpi sayang jujur seadanya..Sayang...mungkin baran xkire msa tpi sayang tahan dengan prangai hney...Sayang...Sayang...mungkin je keras kple tpi sayang manje bler kte dua orang jer.Tu lah yg special pasal sayang..Syg saloo mengalah n trime hney seadanya.Bgi orang lain mgkin syg xbaik,xhensem,keras kple n mcm2 lgi lh.Tapi bgi hney semua 2 tak penting.Yang penting hti syg 2.Orang lain mgkin xkenl syg tp hney kenal syg mcm mne.Wlaupon syg slalu mrah hney tpi syg pujuk hney bler hney merajuk.Hihi.Time Kasih syg.....Syg memng xreti pujuk prempuan tpi syg cube.Syg memang keras tpi hati syg lembut sgt.Kdang2 hney mrah2 syg...kesian syg..tpi kan syg tahan..xmarah hney pon.Tak kire mcam mne pon syg,hney tetap trime seadenya.Syg romntik sgt.Huhu.Wlaupon tak selalu tpi ssh nk tgok syg mcm tu taw.Hari2 ade jer bnde yg wat kter bergduh.Syg sabar jer kan.Syg sabar taw.Setiap bnde yg jdi msti ade sebabnye.Xmo marah2 lgi taw....



SAYA SAYANG AWAK!
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
xde pic len nk tepek kt sni...tepek jela pic nih haha


Attention!Hihi..tak lah penting sangat tapi penting bagi aku.Dia selalu tnye aku.."Honey...sayang b x?"...mestilah aku syg die.Syang sgt2 taw!Die ade tnye..."Honey tak bosan dengan b ker?","Honey...mesti tak suke kan dengan prangai b yang suke marah2?"............die tnye aku 150 juta kali pon aq tetap jawab tak...tak...tak...tak...tak...DAN tak.Sayang.........mungkin keras bile bersuare tpi sayang jujur seadanya..Sayang...mungkin baran xkire msa tpi sayang tahan dengan prangai hney...Sayang...Sayang...mungkin je keras kple tpi sayang manje bler kte dua orang jer.Tu lah yg special pasal sayang..Syg saloo mengalah n trime hney seadanya.Bgi orang lain mgkin syg xbaik,xhensem,keras kple n mcm2 lgi lh.Tapi bgi hney semua 2 tak penting.Yang penting hti syg 2.Orang lain mgkin xkenl syg tp hney kenal syg mcm mne.Wlaupon syg slalu mrah hney tpi syg pujuk hney bler hney merajuk.Hihi.Time Kasih syg.....Syg memng xreti pujuk prempuan tpi syg cube.Syg memang keras tpi hati syg lembut sgt.Kdang2 hney mrah2 syg...kesian syg..tpi kan syg tahan..xmarah hney pon.Tak kire mcam mne pon syg,hney tetap trime seadenya.Syg romntik sgt.Huhu.Wlaupon tak selalu tpi ssh nk tgok syg mcm tu taw.Hari2 ade jer bnde yg wat kter bergduh.Syg sabar jer kan.Syg sabar taw.Setiap bnde yg jdi msti ade sebabnye.Xmo marah2 lgi taw....



SAYA SAYANG AWAK!

Older Post | Newer Post