SCREAMING NOTE
Become a GUITARIST!
Friday, October 21, 2011 | 7:47 PM | 3 comments
Tis one yg pling menambat hati.........ITS MINE!



Halo my sweety2 bloG!Hehe....Nak story sal gitar.Tak tahu kenape biler tgok gitar.Wau...aque kaku di situ.Lagi2 kalau tgok orang main gitar.Ceh!Tak berkelip mata aque.Aku tak tahu la stat dri bler aqu stat minat gitar ni.Tapi yang pnting one day aku akan main n ader gitar sendiri!!!Yang sedey nye m0m xbagi beli smpai la spm aque abis,baru r ley beli.Shit!Lame giler nak tggu.Ok...let say lau aku beli senyap2 ajer kn?No!!coz my m0m ckp klau die nmpak die akan buang.Hmmm...xper2..sabar jer k.Dalam mse aku tggu saat2 yang dinnti2 kan 2...Haha..Aku mula berjinak2 dengan muzik.Di sekolah aku ade satu kelab.We call it "KELAB GIAT BUDAYA" or "CAK LEMPONG".Cam pelik kan?Hihi.Tapi sonok sangat.Aku masuk kelab ni dari fom 1 lagi.Stat dari fom 1 smpai lah fom 3.Aku tak aktif sangat.Cam bosan jer.Aku plih kelab tu pada mula nye sebab senang nak ponteng KOKO.Haha.Jhat tak aku?Tak kan.Hihi.And then biler msok fom 4.Budak2 stat tukar skolah.Ade yg gi teknik or SBP.So,kelab tu aku nak cakap memang xder orang la kan.Satu hari tu..cikgu jumpe aku n cakap biler lagi nak aktif.Cikgu sruh aku ganti tempat bdak yg da pindah.Aku pon on jelah.Nak wat cm ner kan.Sbelom bdak2 lme tu pindah.Aku ajak diorg gi kemas bilik muzik tu r.Da bersawang2 aku tgok.Pas tu..aku tarik bdak2 bawah join kelab 2.(Suka suki aku jer soh diowang join..Hahaha).Nasib bek lah diorang setuju.Stat turh lah kitorang berlatih sme2.Aku dah x leh main2 coz aku da pegang satu tggungjwb yg besar.Sejak hari 2 kitorang dah stat wt persembahn n msok pertndingan taw.Sonok giler.Muler2 memg nervous r wey!Tapi aku wat muke tak malu jer.Haha..Da lme2 turh aku da biase da.Penat jgak men caklempong turh tpi kitorang dpat habuan.HIHI..MONEY2....Rupe2 nyer CAKLEMPONG ni xlah bosan sangat.Lau dengar nama turh msti korg ingat cm bosan..Men muzik lme2 kan.Act tak ok..Ktorg ley ubah lgu...wat lgu moden..macam2 lagi.Dalam kelab ni bukan jer men caklempong...ada gitar..keyboard...banyak la lgi muzik len.Biler2 mse jer kitorag ley blajar.Taon dpan taon last untuk bdak fom 4.Sedey jgak.Pas abz jer fom 5...Insyaallah aku akan troskan dengan cita2 aku.Berbalik kepada gitar.Mint aku kt gitar memng mndalam r.Tapi aku xnk lah jdi orang famous.Main dan nynyi sekadr untuk kepuasn diri.Tu saje lah kot..Ha korang ley tgok gmbar2 gitar ni tok cuci mata korg turh.Haha.Bagi yng tak suke.TOLONG DIAM!


Ha ni lah Cak Lempong yang aku cakap turh..









Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Tis one yg pling menambat hati.........ITS MINE!



Halo my sweety2 bloG!Hehe....Nak story sal gitar.Tak tahu kenape biler tgok gitar.Wau...aque kaku di situ.Lagi2 kalau tgok orang main gitar.Ceh!Tak berkelip mata aque.Aku tak tahu la stat dri bler aqu stat minat gitar ni.Tapi yang pnting one day aku akan main n ader gitar sendiri!!!Yang sedey nye m0m xbagi beli smpai la spm aque abis,baru r ley beli.Shit!Lame giler nak tggu.Ok...let say lau aku beli senyap2 ajer kn?No!!coz my m0m ckp klau die nmpak die akan buang.Hmmm...xper2..sabar jer k.Dalam mse aku tggu saat2 yang dinnti2 kan 2...Haha..Aku mula berjinak2 dengan muzik.Di sekolah aku ade satu kelab.We call it "KELAB GIAT BUDAYA" or "CAK LEMPONG".Cam pelik kan?Hihi.Tapi sonok sangat.Aku masuk kelab ni dari fom 1 lagi.Stat dari fom 1 smpai lah fom 3.Aku tak aktif sangat.Cam bosan jer.Aku plih kelab tu pada mula nye sebab senang nak ponteng KOKO.Haha.Jhat tak aku?Tak kan.Hihi.And then biler msok fom 4.Budak2 stat tukar skolah.Ade yg gi teknik or SBP.So,kelab tu aku nak cakap memang xder orang la kan.Satu hari tu..cikgu jumpe aku n cakap biler lagi nak aktif.Cikgu sruh aku ganti tempat bdak yg da pindah.Aku pon on jelah.Nak wat cm ner kan.Sbelom bdak2 lme tu pindah.Aku ajak diorg gi kemas bilik muzik tu r.Da bersawang2 aku tgok.Pas tu..aku tarik bdak2 bawah join kelab 2.(Suka suki aku jer soh diowang join..Hahaha).Nasib bek lah diorang setuju.Stat turh lah kitorang berlatih sme2.Aku dah x leh main2 coz aku da pegang satu tggungjwb yg besar.Sejak hari 2 kitorang dah stat wt persembahn n msok pertndingan taw.Sonok giler.Muler2 memg nervous r wey!Tapi aku wat muke tak malu jer.Haha..Da lme2 turh aku da biase da.Penat jgak men caklempong turh tpi kitorang dpat habuan.HIHI..MONEY2....Rupe2 nyer CAKLEMPONG ni xlah bosan sangat.Lau dengar nama turh msti korg ingat cm bosan..Men muzik lme2 kan.Act tak ok..Ktorg ley ubah lgu...wat lgu moden..macam2 lagi.Dalam kelab ni bukan jer men caklempong...ada gitar..keyboard...banyak la lgi muzik len.Biler2 mse jer kitorag ley blajar.Taon dpan taon last untuk bdak fom 4.Sedey jgak.Pas abz jer fom 5...Insyaallah aku akan troskan dengan cita2 aku.Berbalik kepada gitar.Mint aku kt gitar memng mndalam r.Tapi aku xnk lah jdi orang famous.Main dan nynyi sekadr untuk kepuasn diri.Tu saje lah kot..Ha korang ley tgok gmbar2 gitar ni tok cuci mata korg turh.Haha.Bagi yng tak suke.TOLONG DIAM!


Ha ni lah Cak Lempong yang aku cakap turh..










Older Post | Newer Post