SCREAMING NOTE
Ciptaan TUHAN yang sangat memukau hati...
Monday, October 24, 2011 | 1:00 AM | 0 comments
Thats it!!!


Aku adalah sang pencinta laut tapi sayang seribu kali sayang aku takut air.Kakakaka...Tak thu lah kenapa tibe2 nak cerita pasal laut.Ade satu yang special sal laut ni.Ni just pndapat aku.Tak tahu lah orang lain mcam mne kan.Laut ni ade satu pnawar iaitu hati.Nak tahu kenape?Bile someone rase tertekan n sedih.Bunyi ombak buat kita rase lebih tenang.Angin laut turh boleh buat segala tekanan tu hilang.Aku pernah cube thats why lah aku cakap cam turh.Tadi aku ade cakap aku takut air kan?Hihi.Bukan lah takut kene air or mandi.Bila aku ade kat tengah2 laut aku rase macam panik.Macam2 ade yang ade dalam pale hotak aku nih!Takut kapal karam lah.Takut ade jerung lah.Penah satu kali turh aku ade pegi satu camping.Ade la redah2 sungai nih.Tu baru sungai.Hahaha.Serius r memang dalam.Mule2 aku macam tak ykin jer.Tapi aku berani kan diri jugak.Alhmdulillah...aku selamat.Kalau pegi mandi sungai ker laut ker aku boley jer.Tapi aku tak boleh tgok air yang banyak sangat.Like macam aku cakap tadi.Dok kat tengah2 laut.Tak ley aku der.Sebab tu lah aku ade satu cita2.Act..cita2 aku nak jadi TENTERA LAUT.Sebabnyer???Aku nak hilangkan rase takot aku kat air.Insyaallah..kalau ade rzeki.Hari turh aku pegi PD mandi2 laut nan fmily.And then try brenang.Tak sangke plak aku thu brenang.Hahha.Seronok!!!!Aku penah terfikir jugak macam mne keadaan laut pada mase depan nnti????Sekarang pon aku tgok keindahan laut turh makin terhakis.Hope ade lah care nak atasi msalah nie.Nanti aku nak pegi lagi laut.Bayangkan...duduk dibawah pokok smbil main gitar.The best thing in my life!!!!!





Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Thats it!!!


Aku adalah sang pencinta laut tapi sayang seribu kali sayang aku takut air.Kakakaka...Tak thu lah kenapa tibe2 nak cerita pasal laut.Ade satu yang special sal laut ni.Ni just pndapat aku.Tak tahu lah orang lain mcam mne kan.Laut ni ade satu pnawar iaitu hati.Nak tahu kenape?Bile someone rase tertekan n sedih.Bunyi ombak buat kita rase lebih tenang.Angin laut turh boleh buat segala tekanan tu hilang.Aku pernah cube thats why lah aku cakap cam turh.Tadi aku ade cakap aku takut air kan?Hihi.Bukan lah takut kene air or mandi.Bila aku ade kat tengah2 laut aku rase macam panik.Macam2 ade yang ade dalam pale hotak aku nih!Takut kapal karam lah.Takut ade jerung lah.Penah satu kali turh aku ade pegi satu camping.Ade la redah2 sungai nih.Tu baru sungai.Hahaha.Serius r memang dalam.Mule2 aku macam tak ykin jer.Tapi aku berani kan diri jugak.Alhmdulillah...aku selamat.Kalau pegi mandi sungai ker laut ker aku boley jer.Tapi aku tak boleh tgok air yang banyak sangat.Like macam aku cakap tadi.Dok kat tengah2 laut.Tak ley aku der.Sebab tu lah aku ade satu cita2.Act..cita2 aku nak jadi TENTERA LAUT.Sebabnyer???Aku nak hilangkan rase takot aku kat air.Insyaallah..kalau ade rzeki.Hari turh aku pegi PD mandi2 laut nan fmily.And then try brenang.Tak sangke plak aku thu brenang.Hahha.Seronok!!!!Aku penah terfikir jugak macam mne keadaan laut pada mase depan nnti????Sekarang pon aku tgok keindahan laut turh makin terhakis.Hope ade lah care nak atasi msalah nie.Nanti aku nak pegi lagi laut.Bayangkan...duduk dibawah pokok smbil main gitar.The best thing in my life!!!!!






Older Post | Newer Post