SCREAMING NOTE
Malam ini..
Friday, September 21, 2012 | 8:55 AM | 0 comments
Malam ni tiba tiba terasa nak post semula dalam blog yang agak lama aku tinggalkan.Kebelakangan ni tak ade apa pun cerita yang menarik tentang aku.Jadi budak tahun pperiksaan memang mnyeksakan.Siapa yang suka pperiksaan kan?Lebih2 lagi tahun akhir.Tak ade apa yang boleh buat selain tunggu waktu exam yang sebenar.Seolah2 memikul batu yang sangat besar di belakang.Masa ni lah banyak sangat dugaan yang datang.Harapan yang ramai orang letakkan pada aku ni terasa nak buang jauh2.Sampai hari ni tak ada orang yang betul betul boleh dengar masalah aku.Mungkin aku yang tak bersedia nak orang lain tahu apa yang aku rasa.Kalau pun aku nak luahkan apa yang aku rasa.Aku tak tahu pun dari mana nak mula 'n' akhirnya.Bagi aku tengok orang lain gembira tu lebih bermakna.Lagi2 seorang ibu yang betul2 ssah nak lahirkan aku dulu.Teman yang terbaik dalam hidup memang seorang ibu.Tapi bagi aku yang berbeza dari keadaan orang lain tak pernah lalui tu semua.Walaupun usia aku masih muda 'n' masa hidup aku belum jauh tapi di sebalik masa pendek tu banyak benda yang aku tak terfikir pun jadi.Dari situ lah buat aku jadi lebih matang...............
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com