SCREAMING NOTE
Pro Cak Lempong Players
Monday, September 24, 2012 | 5:45 AM | 0 comments

Diorang ni memang betul betul pro.Macam mane lah diorang boleh ambil feel tu kan.Masa pertandingan smakin dekat.Ada tiga hari saje lagi untuk kitorang berlatih.Harap semuanya berjalan lancar.Lepas tengok diorang ni main ada semangat sikit.Sikit je lah yang lebih nya takut.Hahahaha.Aku rasa tertekan sangat sebab SPM pun makin hampir membunuh aku!Minggu ni memang aku banyak habiskan masa berlatih.Masa belajar kurang sangat.Harap harap tak mengganggu.Terasa juga letih nya tapi nak buat macam mane lagi.Aku terpaksa libatkan diri.Ini yang terakhir.Lepas ni aku akan tumpukan spenuhnya pada study.Tension sangat sangat!Aku boleh!Aku boleh!Tapi aku takut..................................bila aku takut aku lupa #kod!!!!!!!Giler aku macam ni!
Guitar Lover

Older Post | Newer Post
That's me!

Hello, I'm farha.
Follow | Dashboard | Twitter


Navigation


About Taggie Post


Chit Chat


Credit

Best View in : Google Chrome
Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Design by :MissPonti
Edited by :Farha

Music On


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com